Tro det eller ej men här kommer ett litet inlägg...!




Sicket tjöt! Tänkte bara att ni ville lära er alla inlägg utantill=) Nu kan ni väl det?! Ja det har ju hunnit hända en del sen jag skrev sist! Vi trivs bra i nya lägenheten och stora M har fixat å donat med golv, taperer å målning! Han e duktig han! Jag har börjat jobba lite, det känns faktiskt lite bättre en va jag trodde det skulle göra! Får se hur det känns sen när det blir fullt... Melvin börjar på dagis den 18e augusti, det känns konstigt.. Här kommer i allafall lite blandade bilder på min lille prins!





För att tag sen i sandlådan!



Cyklar hos morfar!



Trött å varm ..



På midsommarafton blev det ett litet åk på den här lilla leksaken!



Agnes som gillar att mata eller är det våran son som är den nästa Hugh Hefner..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0