Födelsedag!

Hej! Ja oj va kass jag e på att skriva, men i bland räcker liksom inte tiden till... Mycke har hänt i allafall...! Jag har fyllt år å då va det lite kalas, först  på dagen tillsammans med familj å släkt senare på kvällen några goa vänner! Mycke trevlig dag! Massa fina presenter fick jag oxå, tack alla=)




Älsklingen å några av våra goa vänner!



Dom här  fina rosorna fick jag av min älskling!

Dagen efter min födelsdag va jag på julbord med mitt jobb,det var trevligt å väldigt go mat. Va lite jobbigt att vara i från Melvin men nyttigt kanske.. Underbara Johanna va här å passa lilleman för Mikael jobba. Det gick jätte bra!  Vad har hänt mer.. Jo just det nu har vi skrivit kontrakt på våran nya lägenhet =) Den 1 mars flyttar vi till en 3a! Ska bli så kul, längtar faktiskt massor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0