Tredje gången då...!

Japp, då försöker jag igen! Mina gamla bloggar fungera inte längre så nu gör jag ett sista försök! I dag är det torsdag å idag har jag å Melvin varit ute å åkt lite, handlat, hälsat på morfar på jobbet och varit på rytmik! Melvin älskar verklign å leka å sjunga med dom andra barnen=)  Nu har lilleman precis somnat efter massa mys å lek! Super mysigt har vi haft det idag! Nu saknar jag bara min älskling, stora M.. Han har jobbat en hel del dom sista dagarna så vi har inte träffats mer än korta stunder, men kl.24 slutar han å sen är han ledig i några dagar!
Älskar att leka med vatten!

Väldigt spännande med vattnet!


Lek innan sångstunden!

L

Kommentarer
Postat av: Mikael

Pappa Älskar dig Melvin!! Glöm inte att gratulera mamma för idag fyller hon år...

2008-12-09 @ 01:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0