Måndag i dag!

Blev inget skrivit i helgen tyvärr, hade massa annat för oss=) I lördags va vi på liseberg, mysigt men svin kallt å alldeles för mycke folk! Sen blev vi bjudna på middag, väldigt trevligt! Jag fick även i mig några glas vin å det va länge sen..!  I går va det sista dagen på simskolan å Melvin fick sitt första märke "krabban". Mamma är så stolt! Simskolan börjar i Januari igen. I dag har stora M jobbat och jag, lille M å gud mor Johanna har varit på mjölkskola. Melvin är ju allergisk mot mjölk, jobbigt som bara den men idag fick jag en hel del bra information!  Tack så jätte mycke Johanna för att du va med! Hur skulle jag klara mig utan dig...?!



Lite flyt på simskolan!



Efter simskolan va vi å hälsa på hemma hos morfar då satt Melvin där uppe lite=)



Sitter å tar en majskrok med Skalman=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0